معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران که برای شرکت در نشست آستانه ۳ به قزاقستان سفر کرده است در این کشور با نمایندگان روسیه و ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،  هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی "حسین جابری انصاری" معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه بامداد امروز برای شرکت در نشست آستانه 3 وارد پایتخت قزاقستان شد.

گفتگوهای تخصصی دو و چندجانبه کنفرانس آستانه 3 با رایزنی هیاتهای ایران و روسیه آغاز شد. در ملاقات جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه (روسای هیات های اعزامی ایران و روسیه به کنفرانس آستانه)، در خصوص آخرین تحولات روند آستانه و وضعیت میدانی سوریه رایزنی و تبادل نظر شد.

گفتگوهای تخصصی دو جانبه کنفرانس آستانه 3 با رایزنی هیاتهای ایران و ترکیه و روسیه و ترکیه ادامه یافت. در ملاقات جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و صدات اونال معاون وزیر خارجه ترکیه (روسای هیات های اعزامی ایران و ترکیه به کنفرانس آستانه)، در خصوص آخرین تحولات روند آستانه و برنامه های نشست سوم آستانه رایزنی شد. دو طرف همچنین درباره آخرین تحولات منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.