بسته خبری "قدس"، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

حاشیه های دنیای سیاست / احمقانه‌ترین توییت ترامپ

"روحانی" چقدر حقوق می‌گیرد؟

میزان/ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم- عضو مجمع تشخیص مصلحت- با اشاره به اینکه مصوبه مجلس درباره سقف حقوق مدیران ازسوی مجمع رد شده است، گفت: بر اساس آنچه دولت خودش تصویب کرده حقوق رئیس جمهور ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

پرونده تحصیلی "حسین فریدون"

خبرنگار/ "سیدمحمدجواد ابطحی"، عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون از پایان بررسی کار این کمیته خبر داد و گفت: ادله بیانگر تخلف سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی است.

مافیای چارتر در نوروز

نسیم آنلاین/ با افزایش تقاضای سفرهای نوروزی، سودجویان نرخ‌ خدمات هوایی را به بهانه چارتر افزایش می دهند.

دومین ایرباس برجامی

باشگاه خبرنگاران/ انتشار عکس ذبح یک گوسفند در زیر چرخ دومین هواپیمای ایرباس330 -محصول برجام- در فضای مجازی واکنش های جالبی در پی داشت.

آن مرد برادر ناتنی نبود!

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش شینهوا، سفیر کره شمالی در سازمان ملل می گوید: مردی که در فرودگاه مالزی کشته شد، برادر ناتنی رهبر کره شمالی نبود و آمریکا و کره جنوبی عامل اصلی این صحنه‌سازی هستند.

پاسخ توییتری نتانیاهو به ظریف

باشگاه خبرنگاران/  به گزارش تایمز آو اسراییل، نتانیاهو در واکنش به سخنان جواد ظریف در توییتی نوشت: وزیر خارجه ایران از مدارا کردن با جهان صحبت می‌کند اما کشورش دم از نابودی اسرائیل می‌زند. این تناقض را چگونه می‌شود توجیه کرد؟» او اما به این نکته اشاره نکرد، در جهانی که ایران خواهان مدارا با آن است، جایی به نام اسرائیل وجود خارجی ندارد.

"باروت خیس" تقدیم به ترامپ

ایرنا/ دونالد ترامپ در پنجمین جایزه بین المللی «باروت خیس» با شعار «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» که سالانه به مخالفان ایران که –ناخودآگاه- توطئه یا طرح شوم را ضد ایران اسلامی برملا و حقیقت تزویر استکبار را نمایان می کنند، نامزد دریافت این جایزه شد.

حواس پرتی پادشاه

باشگاه خبرنگاران/ در دیدار نخست وزیر ژاپن و شاه سعودی، در حالی که شینزو آبه چندین بار در حضور عکاسان و خبرنگاران دست خود را به نشانه ادب به سوی سلمان بن عبدالعزیز دراز می کند، شاه عربستان اما گویا در باغ نیست.

احمقانه‌ترین توییت ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته هافینگتون پست، برنامه کمدی «دیلی شو» در یک فراخوان از تماشاچیان خود خواست در مسابقه انتخاب احمقانه‌ترین توییتِ «دونالد ترامپ»، شرکت کنند.

رأی علیه حجاب زنان مسلمان

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش خبرگزاری فرانسه، در پی پرونده اخراج دو زن باحجاب در بلژیک و فرانسه، دیوان دادگستری اتحادیه اروپا اعلام کرد: شرکت‌های اروپایی می‌توانند استفاده از نشانه‌های مذهبی- از جمله حجاب- را برای بانوان مسلمان را در مکان کار ممنوع کنند.

روغن ریخته نذر امامزاده

جام نیوز/ اسپوتنیک نوشت: ترامپ که در جریان انتخابات گفته بود قصد ندارد حقوق بابت ریاست جمهوری بگیرد، درپی فشارهای رسانه ها اعلام کرد همه دستمزد یک سال خودش را به صندوق خیریه داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.