ساری- رئیس ستاد انتخابات مازندران از کاهش تعداد شوراهای مازندران با توجه به قانون جدید خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند، انتخاب هیات های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می شود.

انتخاب هیات های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستای مازندران آغاز شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی رستمی در نشست مشترک ستاد انتخابات مازندران و هیات نظارت بر انتخابات مازندران با اشاره به اینکه ناظران و مجریان انتخابات در سایه همکاری و تعامل می توانند انتخاباتی سالم و قانومند را برگزار کنند، افزود: همه دست اندرکاران امر انتخابات آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی خاطر نشان ساخت: ۹۹ درصد از شرکت کنندگان در آزمون انتخابات، نمره قبولی را کسب نموده اند و برای یک درصد دیگر مجریان انتخابات این آزمون مجددا برگزار می شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه تداوم آموزش ها، ضریب خطا را کاهش می دهد، به برگزاری مانور آماده سازی کلیه کاربران سامانه جامع انتخابات اشاره کرد.

یونسی با اشاره به این سلامت و امنیت انتخابات یک اصل مهم است، از بکارگیری ۱۳ هزار نفر برای تامین امنیت انتخابات در استان خبر داد.

همچنین رئیس هیات نظارت بر انتخابات مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه برای تعامل و ایجاد هماهنگی های لازم در برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم، گفت: رای مردم حق الناس است و قانون، ساز و کارهای لازم را در این ارتباط مشخص کرده است.

حجت الاسلام علی اصغر ذکوی با اشاره به اینکه انتخابات باید پرشور، امن و قانون مند که موجب خشنودی رهبر انقلاب و مردم باشد، برگزار شود، تصریح کرد: همه باید در مسیر رضایت خداوند و قانون مداری حرکت کنیم.

وی با اعلام اینکه اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور و نظارت بر عهده شورای نگهبان است، اظهار داشت: برقراری امنیت و برخورد با تخلفات انتخاباتی از وظایف نیروی انتظامی است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مازندران با تاکید بر این که فصل الخطاب در انتخابات، قانون است، عنوان کرد: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات تشکیل شده است.

حجت الاسلام ذکوی خاطر نشان ساخت: همه باید در سایه تقوای سیاسی، انتخاباتی پرشکوه را رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.