اصفهان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان از اجرای ۱۶ پروژه زیباسازی ویژه نوروز سال ۹۶ از جمله دیوارنگاره، نماد حجمی و فضاسازی شهری با موضوع شهدا در سطح شهر اصفهان خبر داد.

۱۶ پروژه زیباسازی نوروز ۹۶ اصفهان به شهدا اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، مهدی بقایی در این باره گفت: ۷ دیوارنگاره با موضوع شهدا و ایثار و شهادت در نقاط مختلف شهر از جمله گلزار شهدا اجرا می شود.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهر یکی از فعالیت های ستاد آذین بندی اصفهان است ادامه داد: نصب ۵۰ استند مزین به تصاویر شهدای دفاع مقدس در محور اصلی چهارباغ از دیگر پروژه های سازمان زیباسازی برای ایام نوروز ۹۶ است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان همچنین از طراحی، ساخت و نصب نماد عروج در شهر سخن گفت و افزود: این نماد با ارتفاع ۱۴ متر در حاشیه یکی از بزرگراه های شهر نصب می شود.

وی طاقچه های مجازی را از دیگر طرح های زیباسازی عنوان و اشاره کرد: ۷ طاقچه مجازی بر دیوارهای مرتفع نقاط مختلف شهر نصب می شود که معرف شهدای اقشار مختلف از جمله شهدای مهندس، پزشک، رسانه، مدافع حرم، خلبان، ورزشکار و کارگر خواهد بود.

بقایی تصریح کرد: شهیدان مسلم خیزاب، محسن خزائی، مهران حریرچیان، اسدالله ابراهیمیان، علیرضا یاسینی، اردستانی وعبدیان از جمله این شهدا هستند که دیوارهای شهر مزین به نام و تصاویر آن ها می شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.