جغتای - فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری زور گیر حرفه ای در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

  زور گیر حرفه ای در جغتای دستگیر شد

سرهنگ مجتبی موهبتی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد:  در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی این فرماندهی، بلافاصله یک تیم از ماموران به محل اعزام شدند.

موهبتی گفت: اظهارات مالباخته مبنی بر به سرقت رفتن ۲ میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه تلفن همراه توسط دو فرد دارای سلاح سرد بود.

وی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات میدانی محل اختفاء متهم سابقه دار به نام «داوود» در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شناسایی و در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی جغتای تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند که در ادامه تحقیقات پلیسی و مواجهه با مالباخته به ارتکاب جرم همراه با یکی از همدستانش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم  پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری همدست متواری وی ادامه دارد.

موهبتی در ادامه افزود: تداوم طرح ‌های امنیت ‌بخش پلیس با هدف پیشگیری ازسرقت و رفتارهای نابهنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی از جمله اولویت هایی است که با جدیت در برنامه ‌ریزی ها مورد تأکید قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.