کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : نخستین کلینیک خواب غرب کشور در کرمانشاه افتتاح می شود

نخستین کلینیک خواب غرب کشور در کرمانشاه افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نخستین کلینیک خواب غرب کشور در بیمارستان فارابی کرمانشاه افتتاح می‌شود که علاوه بر پوشش استان‌های منطقه غرب کشور، بیمارانی را نیز از کشور عراق پذیرش خواهد نمود.
دکتر حسین کریم بااشاره به به اهمیت بیماری‌های ناشی از اختلال خواب است افزود: بسیاری از تصادفات به علت اختلال خواب رخ می‌دهد که علل وقوع این موضوع مهم در این کلنیک مورد بررسی و تحقیق علمی قرار می‌گیرید.
وی در خصوص طرحهای عمرانی در حال اجرای استان از راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی معاون صحنه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم دانشگاه در سال ۹۶ خبر داد.
وی ادامه داد: پروژه دیگر آماده افتتاح کلینیک بوستان بیمارستان امام رضا (ع) است که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان و یکی از بزرگترین کلینیک‌های کشور است.
دکتر کریم اضافه کرد: گذشته از بحث کلینیک تخصصی امام رضا (ع)، بحث راه اندازی مرکز غربالگری سرطان و انجام شیمی درمانی سرپایی در این بیمارستان است.
وی از بهسازی و نوسازی بیمارستان فارابی کرمانشاه خبر داد وتاکید کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی دیگری هم دراستان حال ساخت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: افتتاح دانشکده تغذیه کرمانشاه، راه اندازی «سی تی اسکن» جدید بیمارستان کنگاور، افتتاح رسمی اتاق‌های عمل بیمارستان طالقانی با خرید ۷ میلیارد تومان تجهیزات برای آن و راه اندازی دستگاه جدید رادیو تراپی بیمارستان امام رضا (ع) با هزینه ۱۲ میلیارد تومان، راه اندازی مرکز شیمی درمانی این بیمارستان، راه اندازی مرکز جامع آزمون در دانشکده پزشکی و توسعه فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب از دیگر برنامه‌های است که در سال ۹۶ در استان اجرا می‌شود.
وی از کسب مقام دوم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نجات بیماران سکته‌های حاد قلبی با استفاده از دستگاه آنژیو گرافی در کشور خبرداد و افزود: در این روش رگ‌های قلب بیماران سکته‌های حاد قلبی را در اتاق آنژیو گرافی باز می‌کنند که بیمارستان امام علی (ع) تاکنون ۵۲۰ بیمار را با استفاده از این روش نجات داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سخنان خود، افتتاح بیمارستان سوختگی، افتتاح بلوک‌های زایمان LDR در تمام شهرستان‌های استان، افتتاح بیمارستان پاوه و افتتاح کلینیک در شهرستان‌ها و مرکز استان را از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال آتی اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.