ساری- سخنگوی اورژانس مازندران گفت: برگزاری آیین چهارشنبه سوری در مازندران، باعث مصدومیت ۹۶ نفر در سطح استان شد که بیشترین آسیب ها مربوط به ناحیه دست و چشم بوده است.

مصدومان چهارشنبه سوری مازندران ۹۶ نفر اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، زکریا اشکپور صبح چهارشنبه آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را ۹۶ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد، ۷۸ مصدوم به بیمارستان های مازندران برای انجام امور درمانی خود مراجعه کردند.

وی بابیان اینکه ۱۸ نفر از مصدومان با حضور مأموران اورژانس در محل حادثه مداوا شدند، ادامه داد: بیشترین مصدومان حوادث چهارشنبه سوری استان مربوط به شهرستان های بهشهر، آمل، تنکابن و محمود آباد بود.
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: بیشتر این افراد از ناحیه چشم و دست آسیب دیدند.
گفتنی است طبق آمارها، سال گذشته در استان مازندران ۶۱ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۵۵ نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۶ نفر هم در بیمارستان بستری شدند. سال گذشته یک مورد قطع عضو نیست در مازندران رخ داد.
مصدومان چهارشنبه سوری سال گذشته در مازندران مربوط به شهرستان های بهشهر، قائمشهر، ساریو چالوس بودند و بیشترین آسیب دیدگی از ناحیه دست بوده است.
همچنین سال گذشته ۲۰ نفر در مراسم چهارشنبه سوری در شهرهای مختلف مازندران بازداشت شده بودن که امسال براساس اعلام نیروی انتظامی مازندران، با وجود تذکراتی که برخی جوانان داده شد، هیچ مورد بازداشتی صورت نگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.