ساری- فرماندار ویژه تنکابن گفت: باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق ها را فراهم کنیم.

ارگان های مختلف برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برنامه ریزی های مناسب داشته باشند
به گزارش قدس آنلاین، سیدامیر حسینی جو صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن بر بی طرفی در انتخابات تأکید و اظهار کرد: بی طرفی و عمل کردن به قانون پایه و اساس برگزاری انتخابات سالم است و باید تمامی دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم سیاسی به اصول پایبند باشند.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری، ساختار سیاسی هر حکومتی را مشروعیت می بخشد، ادامه داد: تاکنون مردم با حضور پرشور خود در همه صحنه های انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی مشروعیت نظام را ثابت کرده اند.
فرماندار ویژه تنکابن ادامه داد: اطلاع رسانی درست، شفاف سازی و پرهیز از مبهم گویی باید محور کار مجریان انتخابات در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی قرار گیرد.
وی به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و قانون مند اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و برگزاری انتخابات باشکوه را در سطح شهرستان فراهم کنیم.
حسینی جو بر رعایت قانون و اخلاق در انتخابات تاکید کرد و بیان داشت : بر اساس قانون، تبلیغات زودهنگام رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خلاف قانون است و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: مسئولان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید صیانت از رای مردم را در کمال بی طرفی و قانونمداری به عنوان یک اصل قانونی و وظیفه شرعی سرلوحه کار خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.