۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 513345

یزد - فرمانده انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون کاهش ۲۴ درصدی تلفات تصادفات درون شهری و همچنین کاهش چهار درصدی تلفات حوادث ترافیکی برون شهری را داشته ایم.

تلفات جاده ای یزد ۴ درصد کاهش داشت

به گزارش  قدس آنلاین، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در راستای تعامل خوب همه دستگاه ها و اقداماتی که برای کاهش تصادفات داشته ایم؛ امروز شاهد کاهش محسوس تلفات و تصادفات جرحی در سطح استان هستیم.

سردار ایرج کاکاوند افزود: با برنامه ریزی و تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس راه و راهور از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش ۲۴ درصدی تلفات تصادفات درون شهری و همچنین کاهش چهار درصدی تلفات حوادث ترافیکی برون شهری را داشته ایم.

وی از مهمترین دلایل کاهش محسوس حوادث ترافیکی را تعامل مطلوب همه دستگاه های دخیل در امر آمد و شد برشمرد و تصریح کرد: از امروز تا پایان نوروز و با اجرای مانور پلیس همه دستگاه ها آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

فرمانده انتظامی استان  یزد از مهمترین دلایل بروز حوادث ترافیکی را (خستگی و خواب آلودگی) و (سرعت غیرمجاز) عنوان کرد و به رانندگان نیز توصیه کرد: در این ایام به خاطر شلوغی جاده ها و به لحاظ حجم سفر، رعایت هشدارهای پلیسی به ویژه توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار برای هموطنان نباشیم.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به نقاط حادثه خیز جاده های استان تصریح کرد: باید با پوشش مناسب و حضور به موقع ماموران پلیس در این نقاط از بروز حوادث جلوگیری کرد و به نوعی فرشته جان مسافران در جاده ها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.