۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 513378

قزوین- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: افتتاح پایانه نسیم شمال مشکلات مردم را در خصوص حمل و نقل و مسافرت های شمال و شمال غرب کشور در قزوین حل خواهد کرد.

پایانه «نسیم شمال» قزوین افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، وهاب میزانی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح ۶ پروژه شهرداری قزوین با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال برگزار شد اظهار کرد: پایانه نسیم شمال بسیاری از مشکلات مردم در راستای حمل و نقل و مسافرت های شمال و شمال غرب کشور را در قزوین حل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به ناوگان اتوبوسرانی شهری قزوین افزوده شد، ادامه داد: به دلیل مشکلات تحریم ها، شهرداری قزوین نتوانسته از سال ۸۹ اتوبوس جدید بخرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: با این حال تلاش هایی در مجموعه شهرداری برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این اتوبوس ها تجهیزات و امکانات ویژه ای برای معلولان دارد، افزود: در گذشته دولت برای خرید اتوبوس اعتبار اختصاص می داد که اکنون این امر صورت نمی گیرد و اینکه با وجود مشکلات توانستیم این ۱۰ دستگاه اتوبوس را بخریم، کار سخت و ارزشمندی بوده است.

پایانه «نسیم شمال» ترافیک درون شهری را کاهش می دهد

محمد حسینی، مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین هم در این مراسم گفت: با افتتاح این پایانه ماشین‌های برون شهری لاهیجان، رشت، گیلان و لوشان و همچنین سواری کرایه‌های مجاز برون شهری کوهین، محمودآباد، نظام‌آباد، ناصرآباد، حسین‌آباد، آق‌بابا و بشر در این پایانه مستقر شدند.

حسینی ادامه داد: عملیات عمرانی احداث این پایانه سال گذشته در برنامه کاری قرار گرفته بود که قسمتی از آن همان زمان اجرایی شد.

وی گفت: مهم ترین پروژه عمرانی این سازمان در امسال پایان پروژه نیمه تمام پایانه نسیم شمال شهر قزوین بود که اکنون به پایان رسیده است.

حسینی اظهار کرد: با احداث این پایانه، تمام سفرهای شمال کشور به این پایانه انتقال یافته و بار ترافیکی درون شهری کاهش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین بیان کرد: پایانه نسیم شمال قزوین در بلوار میرزا کوچک خان، تقاطع نسیم شمال احداث شده است.

وی افزود: احداث این پایانه با توجه به کاهش بار ترافیکی میدان ۲۲ بهمن و همچنین مقاصد شمال و شمال غرب کشور در برنامه کاری قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.