۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 513392

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فدراسیون می‌گوید ما سند ساختمان باشگاه را تحویل دادیم و در استقلال نیز سندی موجود نیست.

سند باشگاه استقلال گم شده است؟

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا افتخاری پس از پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اعضای مجمع امروز خیلی هماهنگ با هم رای دادند تا فدراسیون تقویت شود و کارش را به نحو احسن انجام دهد. یکسری مشکلات نیز در بحث مالی مطرح می شد که حالا باید از سوی ذی‌حساب رسیدگی و در آینده مرتفع شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نامشخص بودن مالکیت ساختمان‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که در مجمع مطرح شد، گفت: این موضوع به گذشته این دو باشگاه بر می‌گردد و آن زمانی که مدیران دو باشگاه با فدراسیون در خصوص ساختمان‌ها توافق کردند نیامدند این مشکل را حل و فصل کنند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در مورد باشگاه استقلال مطرح است نامشخص بودن سند مالکیت ساختمان این باشگاه است. فدراسیون می‌گوید ما سند ساختمان باشگاه را تحویل باشگاه دادیم و در باشگاه نیز سندی موجود نیست. عده‌ای می‌گویند سند دست مدیران سابق باشگاه است. باید تکلیف سند این باشگاه مشخص شود و بعد نشست تکلیف آن را مشخص کرد. این مسئله یکی از مواردی است که باید حل و فصل شود.

افتخاری در خصوص عدم توجه اعضا به صورت مالی فدراسیون در زمان قرائت و اینکه تا زمان اعتراض یکی از اعضا به منفی بودن تراز مالی این فدراسیون هیچ کسی اعتراضی به این مسئله نکرد، گفت: کسی اعتراضی به تراز منفی نکرد. گفتند این بودجه ۳ میلیارد کسری دارد و داورزنی قول داد این ۳ میلیارد را از محل وزارت ورزش و جوانان تامین کنند تا تراز مالی بخواند.

وی ادامه داد: داورزنی به عنوان نماینده وزیر ورزش این قول را داد تا این کسری را جبران کند. وجود تراز منفی در فدراسیون فوتبال طبیعی است و فقط مخصوص به فدراسیون نیست و در باشگاه‌ها نیز همین گونه است. به نظر من باید همین بودجه را اجرایی کنند و وزارت ورزش و جوانان کمک کند تا کسری آن تامین شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بحث مالیات‌ها گفت: بحث مالیاتی گریبان‌گیر ورزش است و باید تکلیف آن اساسی مشخص شود. هم باشگاه‌ها و هم فدراسیون درگیر آن هستند. الان شرایط جدیدی برای فدراسیون درست شده و صورت‌هایی را اعلام کردند که باید بنشینند و تکلیف آن را مشخص کنند. در غیر این صورت مطمئنم یک مالیات سنگین گریبان‌گیر فدراسیون را خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.