گرگان- فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۲۳ ایستگاه پلیس در تفرجگاه های استان مستقر می شوند تا امنیت ترافیک و امنیت انتظامی را در سطح استان حفظ کنند.

۲۳ ایستگاه پلیس در نوروز ۹۶ تفرجگاه های گلستان را مراقبت می کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکر جاویدان صبح چهارشنبه در آغاز رزمایش طرح نوروزی پلیس در گلستان با بیان اینکه طرح نوروزی بسیاری از سازمان را درگیر خود می کند، اظهار کرد: امنیت ترافیک و امنیت انتظامی دو محور اصلی نیروی انتظامی در طرح نوروزی است، زیرا هر سال افزایش حجم مسافران را داریم.

وی افزود: امنیت ترافیک «آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی است» و گفت: ۲۳ ایستگاه پلیس در تفرجگاه های استان مستقر می شوند و امیدواریم در پایان این طرح شاهد رضایتمندی مردم و کاهش نا امنی ها و حوادث باشیم.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه امیدواریم نوروزی کم خطر و با آرامش داشته باشیم، ادامه داد: آرامش و امنیت در سفر در گرو ضابطه مندی مردم است و امیدواریم بتوانیم فضایی سرشار از نظم و آرامش در گلستان فراهم شود.

وی ادامه داد: باید این کار جمعی را با تعامل و همکاری انجام دهیم و در اجرای وظایف خود رعایت اخلاق اسلامی و دینی و اخلاق حرفه ای بسیار مهم است.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان با اشاره به آمار تلفات جاده ای در ایام نوروز سال ۹۵، گفت: متاسفانه در نوروز ۹۵ آمار تلفات بالا بود و ۲۸ نفر جان خود را از دست دادند که ۹۰ درصد آن هم استانی های ما بودند.

جاویدان افزود: در ایام نوروز سال جدید نظارت را به نحو احسن انجام حواهیم داد تا آمار تلفات و مجروحین جاده ای به  جداقل برسد.

وی ادامه داد: مهم ترین دلیل  وقوع حوادث رانندگی، عجله و شتاب رانندگان است که سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی منجر به این حوادث می شود.

جاویدان گفت: پلیس این اهتمام را دارد که بر اثر وظیفه ذاتی خود بر تمامی امور نظارت کند و ناچار است با رانندگانی که قانون را زیر پا می گذارند، قاطعانه برخورد کند.

وی افزود: رسیدگی سریع به حوادث ترافیکی در ایام نوروز در دستور کار پلیس قرار دارد و مسافران هم باید بدانند که شرایط جوی نسبت به سال های گذشته متفاوت است و باید تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اتفاقات مراسم چهارشنبه آخر سال در استان گفت:باید از تمانی ارگان هایی که همکاری کردند تا مردم به شادی خود بپردازند، کمال تشکر را داشته باشیم و خوشحالیم که کمترین حادثه و آسیب دیدگی را شاهد بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.