قم- فرمانده کل سپاه پاسداران حفظ و توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی را وجه مشترک حوزه های علمیه و سپاه دانست.

در امنیت و دفاع مشکلی نداریم/ حفظ و تعمیق انقلاب وجه مشترک حوزه و سپاه است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر جعفری در اجلاس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم گفت نظام اسلامی ثمره سالها مجاهدت علما است و ظرفی برای گسترش انقلاب در جهان است بنابراین ما به عنوان سربازان رهبر معظم انقلاب به دنبال توسعه آرمان های انقلاب در دنیا هستیم.

وی با اشاره به تهدیدات داخلی و خارجی علیه انقلاب گفت: امروز ادعای انقلابی گری زیاد است اما کمتر کسی جرات می کند مقابل انقلاب بایستد یا مخالفت کند و البته کسانی که مخالفت کردند سرنوشت آنها روشن شده است .

سردار جعفری افزود: انقلاب اسلامی دارای دو بعد داخلی و خارجی است که بعد خارجی آن توسعه بیداری اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی است .

وی تاکید کرد: بعد خارجی انقلاب تا آمریکا هم نفوذ کرده و به هم ریختگی دنیای استکبار از اثرات انقلاب اسلامی است .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت شرق را از هم پاشید و اضمحلال قدرت غرب را نیز دنبال می کند افزود: امروز ما شکست های پیایی دشمنان را در خاورمیانه شاهدیم .

 سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه هیچ کدام از برنامه های دشمنان مانند توسعه نیل تا فرات به نتیجه نرسیده است خاطرنشان کرد: آنها حتی حریف مردم بی دفاع فلسطین و غزه هم نمی شوند .

وی افزود بعد خارجی انقلاب برای ما عزت آفرین شده و در حال پیشرفت است و  تا زمانی که انقلابیون پشت سر رهبری هستند  جای نگرانی هم وجود ندارد .

 فرمانده کل سپاه بعد داخلی انقلاب را در عرصه های مختلف مورد توجه قرار داد و گفت در بحث امنیت و دفاع هیچ مشکلی نداریم و در عرصه های مختلف آن به پیش می رویم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.