نماینده سابق مجلس گفت: رد صلاحیت من وجهی ندارد اما تابع قانون هستم، پیش از این نیز نشان داده‌ام که اگرچه ممکن است رد صلاحیت را اشتباه بدانم اما تابع قانون هستم.

رد صلاحیت من وجهه‌ای ندارد اما تابع قانون هستم/ به شورای نگهبان اعلام اعتراض می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حمید رسایی پیرامون اخبار مبنی بر رد صلاحیتش توسط هیئت اجرایی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم اظهار داشت: این موضوع از طریق فرمانداری اصفهان و به صورت مکتوب به بنده اعلام شد که البته با توجه به سوابق رفتاری این دولت نسبت به منتقدان، انتظار چنین اتفاقی را نیز داشتم.

وی با اشاره به دلایل رد صلاحیتش افزود: دولت از دوره قبل پیگیر حکم هیئت رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری مبنی بر 5 سال انفصال از خدمت عالی دولتی است.

رسایی بیان کرد: دولت از دوره قبل پیگیر این موضوع بود البته هفته گذشته دیوان عدالت اداری قوه قضائیه این حکم را نقض کرد و بنده نیز تبرئه شدم.

وی با بیان اینکه نامه تبرئه بنده بعد از مخالفت فرمانداری سرانجام ثبت شد، گفت: ابتدا به دنبال این بودند تا نامه تبرئه را ثبت نکنند اما نهایتا ثبت شد ولی به نظر می‌رسد که در تصمیم هیئت اجرایی مورد توجه قرار نگرفته و به آن ترتیب اثر نداده‌اند.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی افزود: از دیگر مواردی که سبب رد صلاحیت من شده محکومیت‌های هفته نامه 9 دی است که پرونده شکایت خانواده هاشمی جزء آن به شمار می‌رود، هرچند محکومیت موثر قانونی برای بنده وجود ندارد که سبب به وجود آمدن ممنوعیت در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی شود.

وی در پایان از اعلام اعتراض به هیئت نظارت انتخابات و شورای نگهبان خبر داد و گفت: رد صلاحیت من وجهی ندارد اما تابع قانون هستم، پیش از این نیز نشان داده‌ام که اگرچه ممکن است رد صلاحیت را اشتباه بدانم اما تابع قانون هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.