رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی، سفرهای برون شهری با ترافیک سنگین از امروز چهارشنبه در راه‌های این استان آغازشده است.

ترافیک شدید در جاده چالوس/ آغاز زودهنگام سفرهای نوروزی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الف، سرهنگ رضا گودرزی افزود: این بار ترافیکی در خط شمالی آزادراه تهران- کرج - قزوین در محدوده پل کلاک، پل شهید سلطانی تا پل حصارک کرج سنگین است. در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین ترافیک از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل شهید سلطانی کرج سنگین است.

وی یادآورشد که جاده کرج - چالوس در روزهای 26 و 27 اسفند ماه جاری به منظور تخلیه بارترافیکی به سمت شمال یکطرفه می‌شود. بر این اساس از ساعت 15 روزهای پنجشنبه 26 اسفند تا 6 صبح روز جمعه 27 اسفند و از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 6صبح روز شنبه 28 اسفند، تردد خودروها از شمال به جنوب از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی اضافه کرد: بر این اساس تردد خودروها از جنوب به شمال از محدوده میدان امیرکبیر تا مرزن آباد در روزهای 26 و27 اسفند ماه جاری از ساعت 18 الی 6 صبح روز بعد یک طرفه خواهد بود.

گودرزی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

همچنین از ترافیک شدید در ابتدای جاده چالوس خبر داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.