تبریز - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ایام نوروز طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می شود.

طرح آرامش بهاری در امامزادگان شاخص آذربایجان شرقی اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدشهاب الدین حسینی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی این طرح در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: برای بهره مندی مردم و گردشگران از فضای معنوی بقاع متبرکه همزمان با تحویل سال نو برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در قالب طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود.
وی از اهتمام اوقاف برای رواج گردشگری مذهبی در منطقه خبر داد و اظهار کرد: در این راستا امکانات ویژه‌ای در بقاع متبرکه استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی فراهم می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مراسم های متنوع و ویژه همزمان با تحویل سال نو در آستان مقدس بقاع متبرکه شاخص استان یادآوری کرد: در قالب طرح آرامش بهاری خیمه های معرفت در این بقعه ها برپا و با استقرار روحانی در این خیمه ها علاوه بر برقراری ارتباط با زایران و مسافران نوروزی به سئوالات شرعی آنان پاسخ داده می شود.
حجت الاسلام حسینی از آمادگی بقاع متبرکه استان برای پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی خبر داد و افزود: در برخی از امامزادگان باید امکاناتی از جمله چادر برای اسکان زائران و گردشگران فراهم شود که تحقق این امر نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله هلال‌احمر و میراث فرهنگی است.
طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در بقاع متبرکه آذربایجان شرقی اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.