قم ـ استاندار قم گفت: پذیرایی از مسافران و زائران در شهر مقدس قم باید بسیار شایسته و در شأن زائران بوده و تلاش کنیم تا هرچه بیشتر رضایتمندی میهمانان را فراهم بیاوریم.

 پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی باید در شأن آنها انجام شود

به گزارش قدس آنلاین، جلسه ستاد تسهیلات زائران با حضور استاندار قم، معاونان استاندار، فرماندار قم و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی ذیربط در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد.  سید مهدی صادقی در  این جلسه گفت: استفاده از تجربه های گذشته و توجه به نقاط ضعف و قوت ستاد تسهیلات زائران در سالهای گذشته درارائه خدمات به مسافران نوروزی بسیار با اهمیت است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: با تسلط کامل اطلاعاتی و انتظامی و برنامه ریزی های انجام شده و فراهم آمدن تمهیدات لازم، امنیت کامل در ایام نوروز در شهر مقدس قم برقرار خواهد بود.
وی اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت درهمه حوزه ها می تواند در ارائه خدمات به مسافران و زائران تسهیل و اطمینان خاطر برای مسئولان ایجاد کند.
صادقی در ادامه با بیان اینکه تمامی تهدیدات امنیتی شناسایی و شرایط لازم برای مقابله با آنها فراهم آمده است، اظهار داشت: دستگاه های امنیتی و انتظامی با تیزبینی و هوشیاری مانع از انجام هرگونه حرکت اخلالگرانه و ایضایی خواهند شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای کاهش آسیب ها و صدمه های ناشی از حوادث در ایام نوروز، گفت: نیروهای اورژانس دراین ایام در آمادگی کامل بسر می برند، ضمن اینکه با افزایش یک بالگرد، اورژانس هوایی استان کاملا آماده بوده و مجهز شده است.
صادقی در پایان با اشاره به حضور زودهنگام مسافران در شهر قم، از افزایش احتمالی حضور مسافران و زائران در استان خبر داد و گفت: ادارات کل میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش و شهرداری قم برای اسکان مسافران باید همه تلاش خود را به کار گرفته و دیگر دستگاهها نیز باید در صورت لزوم آماده اسکان اضطراری باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.