زاهدان- فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از جان باختن ۶ نفر در دو حادثه رانندگی صبح چهارشنبه در جنوب این استان خبر داد.

۶ نفر در ۲ حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یدالله ستوده افزود: براثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه موتورسیکلت ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز در کیلومتر۱۵ مسیر فرعی پیشین از توابع جکیگور شهرستان سرباز ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه راکب موتورسیکلت به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد با کامیون برخورد که متاسفانه براثر شدت ضربه وارده راکب و سرنشین موتورسیکلت جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در توضیح دومین حادثه گفت: برخورد سواری پراید با یک دستگاه پژو و در نتیجه آتش سوزی خودروها در مسیر ایرانشهر - بم چهار کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ ستوده اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در ساعت ۸ امروز در کیلومتر ۱۹۰ مسیر ایرانشهر - بم ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه برخورد سواری پراید با سواری پژو منجر به آتش سوزی هر ۲ خودرو و در نتیجه سوختن چهار سرنشین و فوت آنان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.