کرج- مدیرکل میراث فرهنگی البرز با بیان اینکه طرح جامع بوم‌گردی استان بزودی آماده می‌شود، بیان کرد: شرکت بوم‌ایران مسئول تهیه و تدوین این طرح است.

طرح جامع بوم‌گردی البرز به‌زودی آماده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عبدالناصر میرچی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها در استان البرز با یکدیگر همکاری و هم‌پوشانی ندارند، اظهار کرد: تاسیسات نظام گردشگری از شمول قانون نظام صنفی خارج می‌شود و متولی همه امور مربوط به تاسیسات گردشگری پس از این متوجه سازمان میراث فرهنگی است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه دخالت‌های نابجای اتحادیه‌های مرتبط با سازمان صنعت و معدن هنوز در استان البرز ادامه دارد، افزود: هر کار مشخصی باید یک متولی مشخص داشته باشد و بقیه دستگاه‌ها باید همکار باشند.

میرچی خاطرنشان کرد: کاخ مروارید، کاخ مروارید می‌ماند و چون مرواریدی بر پیشانی استان البرز و شهر کرج می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز قطب علم و فناوری کشور است، بیان کرد: ساوجبلاغ در کشور شناسنامه «شهر روستاهای شگفت‌انگیز» را داراست.

میرچی با بیان اینکه هیچ استانی در کشور بنایی به قدمت تپه ازبکی ندارد، ادامه داد: همه اقوام و طوائف در استان البرز نماینده دارند و کرج مرکز تجمع اقوام است.

وی با اشاره به اینکه در بحث آزادسازی تپه ازبکی هیچکس جز دادستان‌های نظرآباد و کرج میراث فرهنگی را همراهی نکردند، افزود: مقامات و مسئولان استان نسبت به بناهای تاریخی البرز بی‌توجه‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.