کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کیفرخواست متهم ۱۰ فقره قتل عمد و چهار فقره ایراد صدمه بدنی عمدی با اسلحه کلاشینکف در فهرج، صادر شد.

کیفرخواست متهم قتل عام در فهرج صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، یدالله موحد به تشریح آخرین جزئیات پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد شهرستان فهرج پرداخت و اظهار کرد: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفر خواست به منظور تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه متهم (ش. ن) در ساعت ۱۰ و ۴۶ دقیقه صبح پنجم دی ماه به اتهام ۱۰ فقره قتل عمدی و چهار فقره ایراد صدمه بدنی عمدی با اسلحه کلاشینکف در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد، ادامه داد: پس از دستگیری، وی به دادسرای عمومی و انقلاب ایرانشهر تفهیم اتهام شد که در همان اظهارات اولیه قتل عمد را پذیرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه پس از اعتراف متهم به قتل عمد، وی تحت الحفظ به کرمان اعزام شد، ادامه داد: نیابت اولیه توسط رئیس حوزه قضائی فهرج به جانشینی بازپرس به کرمان ارسال و متهم مورد بازجویی قرار می گیرد که اتهام قتل عمد و ایراد صدمه بدنی عمدی و حمل و نگهداری سلاح به وی تفهیم و اتهامات را قبول می کند.

موحد بیان کرد: متهم برای رسیدگی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی که نتیجه کمیسیون اشعار می دارد که علائمی دال بر اختلال روانپزشکی در نامبرده مشاهده نشد.

وی درپایان اعلام کرد: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفر خواست برای تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است.

 ضرورت استفاده از مشاوران زبده و مددکاران اجتماعی در حل مشکلات خانوادگی

در ادامه حسین میرزابیگی بازپرس پرونده گفت:با بررسی جامعه پرونده و وضعیت طرفین پرونده به نظر می رسد که لازم است اهتمام بیشتری از طرف خانواده ها برای مراجعه به موقع به مددکاران و مشاوران امور اجتماعی و خانوادگی صورت پذیرد.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان  افزود:به طور قطع ارائه خدمات مشاوره ای از سوی کارشناسان زبده و با علم مناسب، کمک شایانی در حل مشکلات خانواده ها کرده به طوری که اگر این خانواده نیز به مددکاران مشاور مراجعه می کردند امروز شاهد چنین حادثه دلخراشی نبودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.