اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام نوروز خبر داد و گفت : افراد برای اسباب کشی در محدوده زمانی ۲۷ اسفندماه سال جاری تا پایان روز چهاردهم سال ۹۶ ، باید از کلانتری محل مجوز لازم را دریافت کنند.

اسباب کشی در ایام نوروز  فقط با مجوز کلانتری ها امکان پذیر است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی افزود : با توجه به افزایش مسافرت ها در ایام نوروز و خالی بودن بسیاری از منازل و در راستای پیشگیری از وقوع سرقت در این ایام، طرح ممنوعیت اسباب کشی اجرا می شود.

وی ادامه داد: کلیه افراد برای  اسباب کشی و جابجایی وسایل منزل در محدوده زمانی ۲۷ اسفند ماه امسال تا پایان روز چهاردهم سال ۹۶، باید باکلانتری محل هماهنگ شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: اسباب کشی پس از تکمیل فرم های مربوطه و تعیین مبداء، مقصد و تأیید نهایی رئیس کلانتری محل  امکان پذیر است.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می کند از مردم خواست در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.