مدیرکل تأمین اجتماعی غرب استان تهران گفت: تأمین اعتبار برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری تا ۲ ماه، به کسبه ساختمان پلاسکو انجام شده است.

پرداخت مقرری بیکاری به ۱۳۹۹ نفر از کسبه پلاسکو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،  حیدری درباره پرداخت بیمه بیکاری به حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو اظهار داشت: در حادثه پلاسکو تعدادی متقاضی دریافت بیمه بیکاری بودند که مشمول این قانون نیز می‌شدند، ولی تعدادی دیگر مشمول نمی‌شدند.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران مقرر شد آنهایی که بیمه اصلی نداشتند، مشمول بیمه بیکاری نیز شوند و این مبلغ تا زمانی پرداخت شود که ساختمان تجاری نور در اختیار ساکنین پلاسکو قرار بگیرد. 

وی بیان داشت: با توجه به تأمین اعتبار صورت‌گرفته، ماهی یک میلیون تومان به 1399 نفری که تحت پوشش بیمه نبودند پرداخت شود و این مبلغ براساس مصوبه وزیران تا دو ماه، پرداخت خواهد شد. 

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب استان تهران افزود: بر همین اساس تمهیدات لازم انجام شد و تأمین منابع اتفاق افتاد و تاکنون 700 نفر از کسبه مراجعه و در صف دریافت این مقرری قرار گرفتند که تاکنون به 500 نفر از آنها مبالغ‌شان پرداخت شده است و امیدواریم تا روز شنبه مبالغ تأمین شده به 1399 نفر پرداخت شود. 

وی گفت: برقراری مستمری آتش‌نشانان نیز در همان روزهای نخست حادثه پلاسکو انجام شد و تأمین اجتماعی به تعهدات خود در خصوص این حادثه عمل کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.