مراسم افتتاحیه رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی سال 2017، عصر امروز در سالن کوثر شهر آبادان برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدا در افتتاحیه جام جهانی کشتی فرنگی

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2017، از صبح امروز (پنج شنبه) با حضور 8 تیم برتر جهان در سالن کوثر شهر آبادان در حال برگزاری است و عصر فردا با مشخص شدن تیم های برتر پایان می یابد.

ساعت 17:20 عصر امروز (پنج شنبه) مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دولت تورلیخانوف نماینده اتحادیه جهانی، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون، غلامرضا شریعتی استاندار و مسئولان سیاسی و ورزشی خوزستان و آبادان برگزار شد.

در این مراسم توسط حمید بنی تمیم به نمایندگی از جامعه کشتی کشور، از مادر شهید حبیبی فر از شهدای استان خوزستان با اهدای لوحی تجلیل بعمل آورد.

همچنین در این مراسم توسط کیومرث هاشمی و مسئولان فدراسیون کشتی، از دولت تورلیخانوف نماینده قزاقستانی اتحادیه جهانی در این رقابت ها و عضو هیأت رئیسه این اتحادیه، فواد مسکوت عضو هیأت رئیسه و رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مراکش، فرانسیسکو لی رئیس شورای کشتی قاره آمریکا و عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی از گواتمالا و پدرو گاما عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی از برزیل، خانم دینا دبیر فدراسیون کشتی اوکراین، خانم المیرا تاسیموف عضو کنفدراسیون کشتی آسیا از قزاقستان تجلیل بعمل آمد.

در ادامه پس از تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان آبادان، دولت تورلیخانوف آغاز این رقابت ها را اعلام کرد.

همچنین در این مراسم موسیقی آبادانی در سالن رقابت ها به اجرا در آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.