یک شرکت مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت به ارائه خدمات مشاوره ای مدیریتی توسط نماینده انحصاری انجمن بین الملی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران می پردازد.

خدمات مشاوره مدیریتی و سازوکار کسب و کار به شرکت ها ارائه می شود

 به گزارش «قدس آنلاین»،  مهرداد کرمانی، مدیر عامل یک شرکت مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: این  شرکت مشاوره مدیریتی با استفاده از کارشناسان متخصص می تواند مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف در بهبود تصمیم‌گیری‌ها و افزایش بهره‌وری شرکتها یاری دهد.

وی با بیان اینکه ما در این شرکت با شناخت مشکلات سازمانها و تحلیل آن‌ها، به سامان‌دهی وضعیت آن‌ها می پردازیم، گفت: در واقع این شرکت محصولی تولید نمی کند اما با ارائه روش های نوین و به روز می تواند نقش تسهیل گری را برای اجرای راه‌حل‌های اصلاحی یک شرکت ارائه کند.

به گفته کرمانی، این شرکت از ابتدای سال ۱۳۸۹ به منظور ارائه خدمات مشاوره مدیریتی به سازمان‌های دولتی و خصوصی، با همکاری تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون خدمات مختلفی از جمله مدیریت فرآیندهای کسب و کار، برنامه‌ریزی استراتژیک، تدوین طرح‌های کسب و کار، طراحی ساختارهای سازمانی، تدوین طرح های امکان سنجی و ... به سازمان‌ها و شرکت‌های بخش های مختلف اقتصادی ارائه کرده ایم، گفت: این شرکت تا به امروز خدمات خود را به بخش عمومی، بخش آموزش، بخش بهداشت و درمان، بخش صنایع پیشرفته‌ برق و الکترونیک، بخش نفت و گاز، بخش مدیریت شهری، بخش بیمه و ... ارائه داده است.  

وی افزود: به‌واسطه استقرار این شرکت در محل مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران، ارتباط مستمر و مفیدی با اساتید و دانشجویان این دانشگاه به‌وجود آمده است.

کرمانی با بیان اینکه موفق شدیم در انتهای سال ۲۰۱۶ نمایندگی انحصاری انجمن بین اللملی مدیریت فرآیندهای کسب و کار را در ایران کسب کنیم، گفت: این شرکت به عنوان نماینده انحصاری انجمن بین المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار، بر آن است تا از طریق ارائه‌ آموزش‌های تخصصی در حوزه‌ مدیریت فرآیندهای کسب کار در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر کشور، در تحقق گامی به سوی داشتن شرکت ها و سازمانهایی چابک در کشور، تأثیرگذار واقع شود.

وی به برگزاری اولین دوره‌ جایزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار پرداخت و گفت: در این راستا، ابتدا به توسعه یک مدل ارزیابی بومی مبتنی بر پیکره دانش مدیریت فرآیندهای کسب و کار پرداختیم.   ما توانستیم با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، اولین دوره جایزه مدیریت فرآیند های کسب و کار به صورت پایلوت بین ۲۲ منطقه شهرداری تهران و ۱۰ سازمان و شرکت وابسته به شهرداری تهران برگزار کنیم.

وی در خصوص اولویت های کاری این شرکت عنوان کرد: ارائه خدمات مشاوره مدیریتی به سازمان های مختلف در حوزه های مدیریت فرآیندهای کسب و کار، برنامه ریزی استراتژیک و معماری سازمانی از اولویت های کاری این شرکت مستقر در مرکز رشد خواهد بود. علاوه بر این نیز برگزاری دوره ای جایزه‌ی مدیریت فرآیند کسب و کار نیز از دیگر اهداف این شرکت است.  

کرمانی خاطر نشان کرد: ما به دنبال آن هستیم تا در آینده ای نزدیک از طریق مذاکره با مقر اصلی انجمن مدیریت فرآیندهای کسب و کار و ارائه مدل ارزیابی توسعه یافته در نمایندگی ایران، انجمن را متقاعد کند تا این جایزه بصورت سالیانه و با دبیرخانه قرارگرفتن ایران، در تمام دنیا برگزار شود.

وی افزود: برگزاری سالیانه اولین کنفرانس مدیریت فرآیندهای کسب و کار در کشور نیز از دیگر موضوعات کاری این شرکت در سال آینده خواهد بود.

به گزارش مهر، بین الملی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران در هر کشور تنها یک نماینده برای خود انتخاب می‌کند که پس از تأسیس در سال ۲۰۰۳ میلادی تا کنون در بیش از ۴۰ کشور دنیا از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک، فرانسه، روسیه، پرتقال، بلژیک، برزیل، چین، کره‌ جنوبی، ژاپن، استرالیا و ... دارای نمایندگانی است.

از این پس نماینده‌ انحصاری این انجمن یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم صنعت است، تلقی می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.