اهواز-نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: نگاه فراکسیون به خوزستان یک دید ویژه است و به هر حال زیرساخت های فیزیکی و انسانی مناسبی در حوزه ورزش دارد.

نگاه ویژه فراکسیون ورزش به خوزستان

به گزارش خبرنگارورزشی قدس آنلاین  همایون یوسفی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید ورزیر ورزش وجوانان از پروژه های ورزشی اهواز اظهار کرد: کارهایی که در سطح استان انجام می شود و امیدوارم با توجه به منابع مالی در چند سال آینده امکانات بیشتری برای زیرساخت های ورزشی استان فراهم بشود.

وی افزود: مبلغی بالای یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به کل بودجه کشور در حوزه ورزش اضافه شده که بیشتر آن متعلق به استان ها است و به طبع از آن سهم مناسبی هم به استان خوزستان می رسد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بابیان اینکه نگاه فراکسیون به خوزستان یک دید ویژه است گفت: به هر حال زیرساخت های فیزیکی و انسانی مناسبی در حوزه ورزش داردو نگاه وزیر به حوزه ورزش بانوان را مناسب ارزیابی می کنیم.

یوسفی در خصوص تیم استقلال خوزستان گفت: تلقی ما این است که گروه ملی و بانک ملی تمایل قلبی به تیم داری ندارند و باید تکلیف را به صورت کلی مشخص کنیم وگرنه با حمایت استاندار به صورت موردی اعتباراتی به تیم تزریق شده است ولی اینطور فایده ندارد.

وی تصریح کرد: درمان اصلی این تیم نیست و باید یک اسپانسر دائمی برای آنها پیدا کنیم و احساس می کنم بانک ملی کشور صداقتی در این موضوع ندارد و باید به صورت تأکیدی اعلام کند که آیا قصد تیم داری را دارد یا اینکه خیر؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.