رئیس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه هدف ما حمایت ۱۰۰ درصدی از دانشجویان برای اعزام به عمره و عتبات است، گفت: در نظر داریم برای سال آینده مبلغ وام عتبات دانشجویی را افزایش دهیم.

حمایت ۱۰۰ درصدی از دانشجویان برای اعزام به عمره و عتبات/ افزایش مبلغ وام ویژه عتبات دانشجویی از سال آینده

 به گزارش «قدس آنلاین»،  ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: سال جاری تعداد قابل توجهی از دانشجویان با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویان توانستند وام اعزام به عتبات را دریافت کنند.

یزدان‌مهر ادامه داد: امسال با حمایت ویزر علوم و همراهی اعضای هیات امناء صندوق رفاه دانشجویان توانستیم مبلغ وام عتبات را از ۴ میلیون ریال به ۷ میلیون ریال افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه هدف ما حمایت ۱۰۰ درصدی از دانشجویان برای اعزام به عمره و عتبات است، گفت: ما حمایت از اعزام دانشجویان به سفرهای معنوی را به نوعی وظیفه خود می دانیم و انءشاالله سال آینده در نظر داریم مانند سال جاری با هماهنگی با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان هم مبلغ وام عتبات دانشجویی را افزایش دهیم و هم این تسهیلات را به دانشجویان بیشتری پرداخت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اظهار داشت: بر هیمن اساس قرار شده تا کارگروهی ویژه جهت هدفمند کردن و تعمیق افزایش ارتباطات ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با صندوق رفاه تشکیل شود تا بتوانیم خدمات رسانی بیشتری را به دانشجویان عزیز داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.