اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تاکید کرد: همانطور که بارها این آیه را خواندیم که "دشمنان از کوچکترین خیری که به شما برسد بدشان می‌آید"، آنها هر روز دشمن به بهانه های مختلف قصد ضربه زدن به کشور ایران را دارند.

دشمن به بهانه های مختلف قصد ضربه زدن به ایران را دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن روز زن و مادر بیان کرد: حضرت فاطمه (س) نمونه‌ترین زن و مادر در عالم خلقت هستند و اگر محبتی نسبت به اهل بیت و ایشان داریم باید زندگی‌ آن بزرگوار را نیز الگوی خود قرار داده و ببینیم ایشان چگونه همسرداری و فرزندداری کرده ‌است.

وی به فرمایش حضرت امام علی (ع) که فرموده اند: «من هرگز فاطمه (س) را غضبناک نکرده و اجبار به انجام کاری نکرده‌ام» :، ادامه داد: اینها همه برای ما درس است، مردها نباید زورگویی کرده و زن را به سختی بیندازند و زن‌ها نیز همین طور، وقتی کاری در توان همسرشان نیست از او تقاضای زیادی نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید همه مردم براساس دعایی که در ابتدای سال می‌کنند حالشان خوب شود و قلبشان به سمت خدا و حق برود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان افزود: ایشان تاکید داشتند که مسؤلان باید احساس مسئولیت کنند و البته احساس مسئولیت مسئولان در حدی که باید باشد، نیست.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همچنین سال ۹۴ را سال اقتصاد مقاومتی و سال ۹۵ را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند و خطاب به مسئولان گفتند در زمینه اقتصاد مقاومتی نه اینکه کاری انجام نشده اما در حدی که انتظار بوده، اقدامات انجام نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر انقلاب منکر اقدامات انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نبودند، اما از اقدامات انجام شده نیز راضی نبودند که امیدواریم مسئولان سعی کرده و گذشته‌ها را جبران کنند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه سالی که گذشت یک تجربه هم برای ما به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: همان طور که در قرآن آمده است و همچنین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این ۳۸ سال گفته‌اند، دشمنان هیچ وقت به ما خوبی نمی‌کنند، مسئله برجام و بی عهدی آنها تجربه عملی برای ما است.

وی گفت: همانطور که بارها این آیه را خواندیم که "دشمنان از کوچکترین خیری که به شما برسد بدشان می‌آید"، آنها هر روز دشمن به بهانه های مختلف قصد ضربه زدن به کشور ایران را دارند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه سنت الهی روشی محکم و بدون تغییر است، خاطرنشان کرد: یکی از سنت‌های خداوند این بوده که سرنوشت انسان‌ها به دست خود انسان‌ها است، اگر در زندگی تغییر، ذلت، عزت، مشکل و راحتی پیدا می‌کنید منشا آن خود ما هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.