کرج-امام‌جمعه کرج با بیان اینکه سال اقدام و عمل تمام شد و علاوه بر ولنگاری فرهنگی متاسفانه ولنگاری مالی و اقتصادی فراوانی وجود داشت، گفت: رکورد، بیکاری و تورم همچنان وجود دارد.

ولنگاری فرهنگی به ولنگاری اقتصادی تبدیل شد

به گزارش قدس انلاین،آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج با بیان اینکه باید از تاریخ درس گرفت و در این فرصت باقی مانده به فکر کار برای مردم باشید، اظهار داشت: سال اقدام و عمل تمام شد و در سال گذشته علاوه بر ولنگاری فرهنگی متاسفانه ولنگاری مالی و اقتصادی فراوانی وجود داشت و مسئله حقوق‌های نجومی و اتفاقات صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از این موارد است و لازم بود که با این تخلفات برخورد جدی می‌شد.

وی با اشاره به لغو مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد حقوق مدیران افزود: این مصوبه با ایراد مجمع تشخیص مصلحت نظام از متن قانون برنامه ششم توسعه حذف شد و علی‌رغم تلاش برای قانونی کردن این موضوع این مصوبه لغو شد.

وی با بیان اینکه در مورد حقوق کارکنان، کارگران، مدیران و معلمان نباید تفاوت فاحشی وجود داشته باشد، تصریح کرد:  مجلس به عنوان مدافع ملت باید در اینگونه مسائل دقت بیشتری داشته باشد و ولی‌نعمتان انقلاب باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه تصویب میزان حقوق کارگران با روح انقلاب و شعارهای بدو پیروزی انقلاب ناسازگار است، تاکید کرد: تصویب این موارد فاصله طبقاتی بین مردم را افزایش می‌دهد.

وی افزود: ارتباط با بیگانگان به شرط رعایت موارد دیپلماتیک بر اساس قانون ایرادی ندارد ولی سپردن ولایت و قرار گرفتن زیر سلطه بیگانگان پذیرفته نیست و جامعه اسلامی هرگز نباید از دشمن الگوبرداری کرده و سلطه و تهاجم آنها را بپذیرد.

وی افزود: دشمن برای ضربه زدن به بانوان کشور نقشه‌های پیچیده دارد و کمبود زاد و ولد و بالا بردن سن ازدواج از جمله برنامه‌های دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه تلاش دشمن علی‌رغم شعارهای دهان پرکن بهره برداری و استثمار زنان است، گفت: اسلام زن را رکن اصلی خانه می‌داند اما در غرب زنان وسیله‌ای برای بهرهبرداری جنسی و برطرف کردن نیاز مردان هستند و به عنوان خدمت‌کار دیده می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه بیان اسلام از زن این نیست که کسی به او دستور داده و کارگر خانه باشد، عنوان کرد: زنان مسلمان از باب رأفت و معرفت مسئولیت خانه را بر عهده می‌گیرند و اسلام ارزش‌های زیادی برای بانوان قائل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه برخی از عملکردها توهین به مردم است، تاکید کرد: فحش دادن، تهدید کردن، ناسزاگفتن، متلک انداختن و به جهنم فرستادن‌ها بدی است و "دروغ" کلید همه این بدی‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به فرارسیدن پیش ثبت‌نام انتخابات شورای شهر اظهار داشت: اگر کسی توانایی ‌و قابلیت حضور در کاندیداتوری انتخابات شورای شهر را ندارد وارد این عرصه نشود.

وی با بیان اینکه این افراد باید ببینند که واقعا رای دارند یا نه افزود: وقت را نگیرید و بیت المال را هدر ندهید و برای ناظران و هیئت عالی نظارت کار تحمیل نکنید.

امام جمعه کرج با بیان اینکه ثبت نام بیش از یک‌هزار نفر برای انتخابات شورا کار را بر مجریان سخت می‌کند، تصریح کرد: افرادی که می‌دانند که رای ندارند حضورشان شاید دارای اشکال باشد و تعدادی که تخصص و تعهد لازم را دارند و شاخص عملکردی آنها در حد شورای شهر است با مشورت با بزرگ‌ترها وارد شوند و ثبت‌نام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه برای رای دادن به افراد باید اقدامات و عملکرد آنها مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: انقلابی بودن، ساده‌زیستی، داشتن تجربه کافی و وام‌دار نبودن به کسی و التزام عملی به ولایت فقیه و موارد مشابه باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.