بجنورد- رئیس شورای شهر بجنورد گفت: احداث پارکینگ طبقاتی در بجنورد که یکی از خواسته های اساسی مردم بود در سال ۹۶ محقق می شود.

احداث پارکینگ طبقاتی بجنورد در سال ۹۶ محقق می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین پیلتن اظهارداشت: مجوزهای لازم برای احداث پارکینگ طبقانی در چهارراه مخابرات در ۸ طبقه که ۶ طبقه آن پارکینگ و ۲ طبقه تجاری است، اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهر بجنورد نبود پارکینگ است، افزود: تا زمان احداث پارکینگ طبقاتی اجرای طرح پارک بان را پیگیری کردیم که از ابتدای سال ۹۶ این طرح دوباره اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح جامع ترافیک نیز در دستورکار قراردارد و این طرح نیز در راستای کنترل ترافیک و اصلاح هندسی تقاطع های بجنورد باید در استان اجراشود.

پیلتن تصریح کرد: سال گذشته درراستای اجرای این طرح ۴ دستگاه هوشمند ترافیکی خریداری شد که دو دستگاه نصب شده و دو دستگاه دیگر نیز به زودی نصب می شود.

رئیس شورای شهربجنورد آسفالت حواشی شهر بجنورد را از دیگر اقدامات موثر درشهر عنوان و خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال ۹۴ و سال جاری به سمت و سوی آسفالت حواشی شهر پیش رفتیم که ۵۰ هزار تن قیر ۴۵۰ هزار مترمربع درسطح شهر عملیات آسفالت انجام شد.

پیلتن از تغییرچارت شهرداری بجنورد از سال آینده خبرداد و گفت : شهرداری بجنورد از سال ۹۶ دارای ۴ معاونت، دو منطقه شهرداری و ۷ سازمان می شود.

وی افزود: در چارت جدید نیز ۴۰۰ نفر از نیروهای شرکتی و قراردادی بعد ازبرگزاری آزمون به قرارداد پیمانی تبدیل می شوند.

وی از ایجاد شهربازی جدید و مناسب برای شهر بجنورد خبرداد و اظهارداشت: دستگاههای بازی شهربازی موجود استاندارد نیست در همین راستا توافقی با راه و شهرسازی برای تحویل زمین از اراضی ملی صورت گرفت که حدود ۵۴ هکتارزمین به شهرداری برای احداث شهربازی جدید واگذارشده است.

پیلتن یادآورشد: شهربازی جدید یا از طریق جذب سرمایه گذار یا از طریق منابع داخلی و تملک دارایی شهرداری احداث می شودو امکان نصب تلکابین از این شهربازی تا باباامان وجود دارد.

وی درادامه دررابطه با احداث المان میدان امام رضا (ع) بجنورد گفت: در حال حاضر برای ایام نوروز فضای سبز و گل کاری این میدان انجام شده ولی طراحی المان جدید برای این میدان درسال آینده عملیاتی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.