ایلام- فرماندهی مرزبانی استان ایلام گفت: در مرزهای استان ایلام امنیت کاملی برقرار است و قاچاق کالا و ارز در این گستره مرزی، در حد صفر است.

قاچاق کالا در حد صفر/ مرزهای ایلام در امنیت کامل قرار دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ یحیی الهی روز شنبه در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و سال نو، اظهار داشت: با همکاری، همراهی، همیاری و هوشیاری نیروهای امنیتی و مردم بصیر و مرزدار استان ایلام؛ علی رغم ظهور و بروز بسیاری از عناصر تروریستی و ناامنی ها در کشور عراق، خوشبختانه تا کنون هیچگونه تهدید و مشکلات امنیتی در گستره ۴۳۰ کیلومتر نوار مرزی استان، مشاهده و گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مرزبانی در سراسر کشور، حفاظت و حراست از مرزها و ایجاد امنیت پایدار برای ایران اسلامی است، افزود:  برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی و نیز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری و در اوج امنیت و آرامش؛ مرهون تلاش های شبانه روزی و همدلی و همزبانی مردم، مسئولان و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، مرزبانی و سپاه و بسیج بوده است.

فرماندهی مرزبانی استان ایلام با بیان اینکه در سالجاری طرح ها و پروژه های عمرانی و رفاهی بسیار مناسبی در سطح پاسگاه های مرزی استان به سرانجام رسیده است، بیان داشت: در مرزهای استان ایلام امنیت کاملی برقرار است و قاچاق کالا و ارز در این گستره مرزی، در حد صفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.