۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
کد خبر: 514019

نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

۲ وزیر، نمایش «ترن» را پایان دادند

 به گزارش «قدس آنلاین»،  نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ شب گذشته، ۲۷ اسفند در حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعدادی دیگر از مسوولان و هنرمندان به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

حمیدرضا آذرنگ کارگردان نمایش «ترن» پس از پایان اجرا خطاب تماشاگران گفت: انتخاب تئاتر در شب‌های منتهی به عید نوروز کاری به شدت تحسین برانگیز است که من از همه شما تماشاگران عزیزی که در این ترافیک شدید و مشغله‌های زیاد روزهای پایان سال به تئاتر شهر آمدید صمیمانه قدر دانی می کنم.
وی ضمن تقدیر از حضور تعدادی از مدیران در اجرای پایانی نمایش «ترن» بیان کرد: حضور مسوولان نباید ما را به وجد آورد اما به طور حتم همه ما را حتی اگر اندک هم باشد، مشعوف می‌کند. ما این حرکت ارزشمند را ارج می نهیم و خوشحالیم که امشب به دیدن تئاتر ما آمدند.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم پس از پایان اجرا ضمن تقدیر از گروه اجرایی نمایش «ترن» توضیح داد: نمایش «ترن» کار بسیار بدیع و ارزشمندی بود که گروه اجرایی توانستند به زیبایی بخشی از جلوه های ایثار را به تصویر بکشانند. اجرای پر مخاطب این اثر نمایشی در شب های منتهی به پایان سال نشان دهنده محتوای ارزشمند و کار زیبای بازیگرانی است که به درستی اثر قابل توجهی را به صحنه بردند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در نمایش دیالوگ‌های خوبی رد و بدل شد و امیدوارم همانطور که شخصیت نویسنده در نمایش آرزو کرد، رسانه‌ها و آنهایی که قلم و تریبون دارند یک بخشی از تئاتر را که مربوط به حوزه شان هستند، ببینند. من امیدوارم کسانی که امروز به نام شهدا صحبت می کنند، قرائت های درون نمایشنامه را بخوانند و به آنها عمل کنند.
وی در پایان گفت: از این نمایش ارزشمند یک جمله در ذهن من نقش بست. اینکه «به خاطر ما شهدا دل کسی را در این کشور نسوزانید.» موضوعی که امیدوارم عملی شود.
علی مرادخانی معاون هنری وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، مهرداد آگاهی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عیسی علیزاده رییس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران از جمله افرادی بودند که در اجرای پایانی نمایش «ترن» حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.