اهواز-حوزه هنری خوزستان با همکاری منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایشگاه پوسترتروریسم جهانی داعش و کاریکاتور«نفوذ» را در اروند کنار برگزار کرد.

 برپایی نمایشگاه پوستر«تروریسم جهانی داعش»در اروند کنار

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، نمایشگاه پوستر تروریسم جهانی داعش و کاریکاتور  نفوذ توسط این حوزه  و با همکاری منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل یادمان شهدای والفجر ۸ در اروند کنار  جهت بازدید کاروان راهیان نور سراسر کشور برپا شده است.

 نمایشگاه پوستر تروریسم جهانی داعش شامل آثار هنرمند خوزستانی محمد باوی زاده مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان است که متشکل از ۳۴ اثر پوستر در بخش گرافیک  و با موضوع تروریسم جهانی داعش است.

این مجموعه آثار از زمان شکل گیری گروه تروریستی داعش خلق شده اند و جمع آوری آنان به شکل یک مجموعه واحد یکسال به طول انجامیده است.

همچنین این آثار برگرفته از نمادهای مقاومت، پیروزی، فرهنگ و تاریخ عراق و نشان دهنده ماهیت تروریسم و خطرهای آن برای اسلام و کشور عراق است.

گفتنی است این نمایشگاه اولین بار در شهر حله کشور عراق در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار گرفت و  نمایشگاه " نفوذ" شامل ۴۱ اثر از آثار برگزیده هنرمندان سراسر کشور است که در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

این آثار از بین آثار برگزیده هفتمین جشنواره سراسری کارتون حوزه هنری خراسان شمالی تحت عنوان «نفوذ» انتخاب شده اند.

همچنین آثار این مجموعه دارای کیفیت ملی هستند و به زیبایی مباحث مختلف نفوذ را با زبان کاریکاتور به تصویر کشیده‌اند.

گفتنی است، این نمایشگاه از ۲۶  اسفند تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ از ساعت ۸ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.