مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های فرخنده میلاد صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی خبر داد.

حرم رضوی میزبان ویژه برنامه ولادت فاطمه الزهرا(س)

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در این راستا بیان کرد: ویژه‌ برنامه‌های شب و شام میلاد فرخنده ام‌ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه و ۲۰ و ۴۵ دقیقه روزهای شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه برگزار می‌شود و در این برنامه‌ها حجج اسلام سیدحمید میرباقری و مسعود عالی پیرامون موضوعات عوامل تحکیم خانواده در سیره فاطمی و ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) به ایراد سخن می‌پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در رابطه ویژه برنامه روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۹ تا ۱۳ روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان پیرامون موضوع سبک زندگی فاطمی به ایراد سخن می‌پردازد.

حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفرماهرخسار، رضاقانع، احمدواعظی، سیدحسین محمدنیا، کاظم ذوقیان، هادی الهی، جواد بحرینی، علی زمانیان و جعفر ملائکه به مولودی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

وی تأکید کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران در این مراسم‌ها ضمن عرض تبریک این عید فرخنده به محضر مبارک ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های شاد و باشکوه بهره‌مند شوند و امیدواریم که سبک زندگی فاطمی در زندگی‌های ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی بانوانمان جاری و ساری شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.