زنجان- رئیس مسافر حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه تا کنون ۳۰ درصد از بلیت‌های اتوبوس پیش فروش شدند، گفت: بهای بلیت اتوبوس‌ها نوروز امسال افزایش پیدا نمی‌کند.

۳۰ درصد بلیت های نوروزی در زنجان به صورت اینترنتی پیش فروش شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسکندری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش فروش اینترتی بلیت‌های ناوگان برون شهری برای نوروز از ابتدای اسفند ماه و پیش فروش حضوری نیز از ۱۵ اسفند ماه آغاز شد.

وی با اشاره به پیش فروش ۴۶۳ بلیت به شکل اینترنتی بیان کرد: یک هزار ۶۳۸ بلیت نیز با مراجعه حضوری مردم به گیشه‌های فروش رزرو و خریداری شدند.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد مرکزی و دستور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محدودیتی برای پیش فروش  وجود نداشته و تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسی مشمول پیش فروش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر و آغاز سفرهای نوروزی حدود ۳۰ درصد بلیت‌ها به شکل پیش فروش خریداری شده است، ابراز کرد: این درصد برای روزهای مختلف متغیر بوده ولی با توجه به ظرفیت بالای ناوگان استان مشکلی در مورد کمبود ناوگان وجود ندارد.

اسکندری تعداد شرکت‌های مسافری استان زنجان را ۳۵ مورد برشمرد و گفت: این شرکت‌ها در سطح استان خدمات لازم را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و بر نوع  و کیفیت فعالیت آنها نظارت می‌شود.

وی با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت خدمات رسانی ناوگان برون شهری و آمادگی کامل آنها برای جابه‌جایی مسافران نوروزی عنوان کرد: نوروز امسال بهای بلیت‌های اتوبوس افزایش نمی‌یابد.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد اتوبوس‌های آماده‌سازی شده را ۱۰۴ مورد خواند و گفت: ۷۸ دستگاه اتوبوس VIP برای جابه‌جایی مسافران پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.