گرگان- فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه تعداد ۱۶۵ بسیجی گرگان به اردو‎های جهادی اعزام شدند، گفت: این بسیجیان در قالب ۱۵ گروه جهادی به منطقه عملیاتی جنوب کشور، شهرستان ایذه اعزام شدند.

بسیجیان گرگان به اردوهای جهادی مناطق جنگ زده اعزام شدند

به گزارش قدس انلاین، سید علی‎ مهاجر عصر شنبه در آیین بدرقه گروه‎های جهادی برای خدمت‎رسانی به مناطق محروم جنوب کشور اظهار داشت: اردوی جهادی دو بعد دارد یک بعد جهاد نفس است و افرادی که به این اردو اعزام می‎شوند درون خود را کامل می‎کنند و در درجه بعدی به همنوع خود خدمت کنند.

وی با بیان اینکه امروز ۱۶۵ بسیجی شهرستان گرگان به اردو‎های جهادی اعزام شدند، تصریح کرد: این بسیجیان در قالب ۱۵ گروه جهادی به منطقه عملیاتی جنوب کشور در دوران جنگ، شهرستان ایذه اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: در دوران جنگ مردم مناطق عملیاتی جنوب کشور مردانه در برابر دشمن  ایستادند و امروز نیز در اعتلای حرکت رزمندگان ما در جهاد اصغر، بسجیان شهرستان گرگان در جنگ فرهنگی و جهادی به فریاد مردم محروم در مناطق جنوب کشور می‎رسند.

مهاجر با بیان اینکه سال ۱۳۹۵، ۲۵ گروه جهادی ۷ روزه که ۳۱۰ نفر به مناطق محروم اعزام کردیم، تاکید کرد: همچنین در قالب اردو‎های یک روزه ۲ هزار و ۲۰۰ بسیجی به مناطق محروم اعزام شدند و خدمات عمرانی، آموزشی و خدماتی را ارائه کردند.

وی به اعزام‎های راهیان نور اشاره کرد و افزود: نخستین کاروان بسیجیان محلاتی که به راهیان نور از شهرستان گرگان اعزام شده بودند که در راه برگشت هستند و دیگر کاروان‎ها نیز اعزام می‎شوند و امسال موضوع کیفیت کاروان‎ها را از باب فرهنگی و برنامه‎ای در نظر گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد: در مناطق جنوب که مناطق جنگ زده بودند نیاز است توجه ویژه‎تری شود و اگر قرار است کاروان‎ها به راهیان نور بروند نیاز است که مردم خوزستان نیز دیده شوند و یکی از اقدامات خوبی که انجام می‎شود همین اعزام گروه‎های جهادی که شباهت با کاروان راهیان نور دارند و در آن مناطق  برای خدمات به مناطق جنگ‎زده خوزستان حضور پیدا می‎کنند و این کاروان به رفع محرومیت فرهنگی و جهادی می‎اندیشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.