خرم اباد-رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه فرآیند استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی در زمینهٔ ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در حال انجام است ولی علی‌رغم نیازمندی صنعت گردشگری کشور به‌سرعت زیاد، این فرآیند به‌کندی انجام می‌شود

فرایند استفاده از تسهیلات صندوق ملی کند است

به گزارش قدس انلاین، زهرا احمد پوری ظهر امروز در حاشیه نشست کارگروه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی لرستان در جمع خبرنگاران در رابطه با تخصیص اعتبارات ملی گردشگری به استان لرستان اظهار داشت: برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی باید سرمایه‌گذارانی جذب و برای دریافت تسهیلات به این بانک معرفی شوند.

وی افزود: و یکی از اولویت‌های این سازمان در سال ۹۶ علاوه برافزایش سرعت استفاده از منابع توسعه ملی بیشتر شدن تعداد هتل‌ها است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در رابطه با ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک شهر خرم‌آباد با توجه به دارا بودن مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۸۲ عنوان کرد: ساماندهی قلعه فلک‌الافلاک نیازمند اراده قوی است، مکاتبات بسیار خوبی در این زمینه انجام‌شده است که نقطه نظرات وزیر جهاد کشاورزی برای در اختیار گذاشتن زمین جایگزینی املاک اطراف قلعه اخذ می‌شود.

وی با تأکید اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  قلعه فلک‌الافلاک را یک سرمایه برای لرستان می‌داند، بیان کرد: این سازمان برای ساماندهی حریم این قلعه تمام تلاش خود را خواهد کرد و در بهمن‌ماه نظرات تمام صاحب‌نظران گرفته شد و نظر مساعد خود را به هیئت دولت انتقال داده‌ایم.

احمدی‌پور تصریح کرد: طی مکاتباتی به دولت اعلام کرده‌ایم که با جابجایی پادگان ۰۷ ارتش استان به زمین خارج شهر جهاد کشاورزی موافق هستیم و از ظرفیت دولت کمک خواهیم گرفت و به طور حتم نظر دولت را مساعد می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده به‌طور کامل با این موضوع موافق هستم و با تشکیل شورای ساماندهی قلعه فلک‌الافلاک با استاندار لرستان نیز هماهنگی لازم انجام‌شده و به‌طور حتم این رایزنی‌ها با هیئت دولت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.