اراک- رئیس پلیس‌راه استان مرکزی از محدودیت ترافیکی از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اسفند ماه در محور قدیم ساوه- همدان خبر داد و گفت: این محدودیت از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب تداوم دارد.

محور قدیم ساوه-همدان با محدودیت ترافیکی روبروست

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ ایرج کهریزی اظهار داشت: خودروی رانندگانی که در نوروز ۲ تخلف حادثه‌ساز انجام دهند توقیف می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن دقیق و موثر طرح نوروزی استان مرکزی خودروهای کنترل نامحسوس نیز در محورهای استان مرکزی فعالیت دارند و موظفند با تخلفات حادثه‌ساز برخورد جدی داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی تصریح کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی توسط اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان مرکزی خط کشی شده است و درحال حاضر آماده تردد هستند و هیچ‌گونه مشکل اعم از مشخص نبودن محدوده راهی در محورها وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز اگر راننده متخطی دو تخلف حادثه‌ساز داشته باشد خودرو آن فرد به مدت ۷۲ ساعت در توقیف پلیس‌راه می‌ماند زیرا خط قرمز اعمال قوانین در این ایام برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اعم از سرعت، سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ درنظر گرفته شده است.

کهریزی بیان کرد: ناوگان مسافربری استان مرکزی توسط سامانه هوشمند سپهوند تحت کنترل گرفته شده‌اند و به رانندگانی که قصد سفر در روزهای پایانی سال را دارند توصیه می‌کنیم شرایط جوی هوا را در نظر داشته باشند زیرا در این ایام دو سامانه بارش‌زا در آسمان استان مرکزی فعالند و به این سبب رعایت سرعت مطمئنه الزامی است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.