اهواز- نتیجه نهایی امتحان پایان سال شورای شهر از شهردار اهواز به جلسه بعد موکول شد.

امتحان پایان سال شهردار اهواز طولانی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیرو طرح ۵۹ سوال از سوی شورای شهر اسلامی اهواز از شهردار این شهرستان از بین ۱۵ هزار مورد ابهامی که پیش آمده؛ جلسه طرح سوال برگزار شد.

بنابراین گزارش، امروز آخرین جلسه شورای درسال ۹۵ مختص پاسخ گویی شهردار اهواز به سوالات امتحانی عنوان شده، برگزار شد.  

همچنین شهرداراهواز در این جلسه پرسش و پاسخ به همراه معاونین و مشاورین خود در محل شورا حاضر و در طول سه ساعتی که برگزار شد، شهردار و معاونین و مشاورین، تنها به ۹ سوال مطرح شده پاسخ دادند.

بنابراین گزارش، تعداد ۵۰ سوال دیگر نیز به جلسه بعدی که قرار است از سوی رییس شورا، مطالعه و درصورت ابهام، جلسه گذاشته و پرسیده شود؛ موکول شد.  

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جلسه برخی از سوالهایی که  پرسیده می شد از سوی شهردار و معاونین پاسخی همچون« در زمان ما این مورد نبوده است و به گذشته برمی گردد » داده می شد.

این اتفاقات باعث رکود عمرانی شهر نشود

حسین حیدری دیگر عضو شورای شهر کلانشهر خطاب به شیرمردی رئیس شورای شهر این کلانشهر گفت: اگر میخواستیم نتیجه خوبی از این جلسه بگیریم باید سوالات متعارف طرح می شد. این حجم سوالات با این حجم جلسه  میسر نیست. تضمینی نیست که هر طرح سوالی  با استیضاح همراه باشد.

وی بااشاره به اینکه سوالاتی از شهردار اهواز شد و. وی نیز به سوالات پاسخ داد، اظهار کرد:  پیشنهاد می کنم رئیس شورای اسلامی شهر اهواز،  پاسخ ها را مطالعه و در صورت ابهام، جلسه ای را برگزار کنند چرا که جواب همه سوالات در چندین جلسه پایان نمی یابند.

عضور شورای شهر اهواز با بیان اینکه شورا باید نظارت کامل می کرد، تصریح کرد: آخر سال است و ‌پروژه هایی در دست شهرداریست، امیدواریم مدیریت شهرداری باانگیزه بیشتر وبهتر اهواز را برای مهمانان نوروزی آماده کنند و این اتفاقات باعث رکود عمرانی شهر نشود.

این جلسات برای مچ گیری است نه پیشگیری!

 عضو شورای شهر اهواز خطاب به رییس شورای شهر گفت: انتخاب جلسه در این زمان از سال مناسب نیست، هر کسی در این جلسات خیال می کند حق با اوست.

علی ناصری با بیان اینکه اگر دنبال اصلاح امور بودید، بجای ۵۹سوال دو سه سوال برای اصلاح پرسیده می شد، اظهار کرد: این جلسات مچ‌گیری است نه پیش گیری و  بعد از انجام تخلفات سودی برای مردم ندارد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.