اهواز- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدمت در راهیان نور همان مسیر شهدا است که جوانان خادم با حضور در یادمان های هشت سال دفاع مقدس و خدمت به زائران، در این مسیر حرکت می کنند.

خدمت در راهیان نور حرکت در مسیر شهدا است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر محمدحسین باقری ظهر شنبه در بازدید از یادمان شهدای شلمچه و زائران راهیان نور اظهار کرد: به تصرف درآوردن قله های معنویت اساسی ترین کاری بود که در دوران دفاع مقدس صورت گرفت

وی با بیان اینکه شکست دشمن و عبور از میدان مین وسیم های خاردار کارهای روزمره رزمندگان در آن دوران بود، ادامه داد: کار اصلی رزمندگان فتح قله های معنویت بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: جوانان بسیجی به عنوان خادمان راهیان نور در مسیر شهدا حرکت می کنند و این جوانان با حضور خود در یادمان های هشت سال دفاع مقدس، خدمت به زائران راهیان نور جبهه ها را احیا می کنند.

با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که برای خدمت به زائران سرزمین هشت سال دفاع مقدس خدمت می‌کنند اضافه کرد: سپاه و مجموعه بسیج برای انجام این کار سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی انجام داده‌اند و تمام تلاش خود را برای خدمات خالصانه بیشتر به زائران انجام می‌دهند.

سردار باقری ادامه داد: باید بتوانیم همچون شهدای مدافع حرم که در روزگار پس از هشت سال دفاع مقدس با تمام اخلاص خود پا در عرصه نبرد با دشمنان می‌گذارند بتوانیم یاور و همراه رهبرمان باشیم و جانبازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.