مشهد- دبیرخانه جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی، فراخوان دهمین دوره از این جشنواره را منتشر کرد. در این جشنواره، آثاری با موضوع امام رضا(ع) و خاندان ایشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

فراخوان دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، دبیر اجرایی جشنوارۀ بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی، با بیان اینکه دهمین دوره از این جشنواره، در حوزه‌های تألیف، ترجمه و پایان‌نامه با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت، همزمان با دهۀ کرامت در ۶ مرداد ۹۶ برگزار می‌شود از انتشار فراخوان آن خبر داد.

مهدی قیصری نیک، این جشنواره را در پنج بخش‌ «کتاب برتر»، «کتاب دیجیتال برتر»، «پایان‌نامۀ برتر»، «ناشر برتر» و «حمایت از آثار رضوی» دانست و از «علوم و معارف رضوی»، «تاریخ و سیره رضوی»، «زیارت»، «طب الرضا(ع)»، «شعر»، «داستان»، «کودک و نوجوان»، «ترجمه»، و «زبان‌های خارجی» به عنوان محورهای انتخاب کتاب برتر نام برد.

وی اظهار داشت: آثار برگزیده در بخش «حمایت از آثار رضوی» توسط دبیرخانۀ جشنواره چاپ و منتشر خواهد شد.

قیصری نیک هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع) و همچنین شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده آن‌ها ذکر کرد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰ خردادماه ۱۳۹۶ اعلام و تأکید کرد: آثاری که در طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ منتشر شده است دراین جشنواره شرکت داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال  http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.