سمنان- مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از گازگرفتگی ۱۱ مسافر مشهدی در خوابگاه دانشگاه پیام نور گرمسار خبر داد و گفت:‌ اکنون حال این مسافران مساعد است.

۱۱ مسافر در گرمسار دچار گازگرفتگی شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمود یحیایی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعه گذشته ۱۱ نفر از مسافران نوروزی در خوابگاه دانشگاه پیام نور گرمسار بر اثر خروج گاز مونواکسید کربن دچار گازگرفتگی خفیف شدند.

وی خاطرنشان کرد: این گردشگران به‌سرعت به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل و درمان شدند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در مراکز اقامتی افزود: پس از گزارش حادثه به اورژانس گرمسار و با حضور گروه امداد و نجات هلال‌احمر این شهرستان، حادثه دیدگان توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل و طی عملیات سرپایی درمان شدند.

یحیایی با اشاره به اینکه این افراد مسافران مشهد مقدس هستند تصریح کرد: مسئولان خوابگاه‌ها و اسکان‌های نوروزی موظف‌اند تمام نکات ایمنی را در اختیار مسافران نوروزی مستقر در محل قرار دهند و مسافران نیز با رعایت این نکات تعطیلات نوروزی را به کام خود و دیگر اعضای خانواده تلخ نکنند.

وی با بیان اینکه استان سمنان برای ۵۰ هزار نفر در تعطیلات نوروز به‌صورت روزانه اسکان فراهم کرده است خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از بروز حوادثی مانند گازگرفتگی در اقامتگاه‌ها و اسکان‌های نوروزی نکات امنیتی در استفاده و تجهیزات گرمایشی به مسئولان اسکان‌ها ابلاغ‌شده و آنها نیز ملزم به رعایت این نکات هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.