اهواز-عضو شورای کلانشهر اهواز گفت: هر چند سوالات مطرح شده در خصوص شهردار سوالات کارشناسی و دقیقی بودند ولی تعدادشان زیادبود.

سوالات مطرح شده از شهردار اهواز کارشناسی و دقیق بود

آذر زمان پور در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه باید سوالات کمتری از شهردار پرسیده می شد اظهار کرد:  هر چند سوالات، سوالات کارشناسی و دقیقی بودند ولی تعدادشان زیادبود.

وی افزود: در این شش ماه که هوشنگ شیرمردی ریاست شورا را عهده دار شد در تنویر افکار عمومی حرکت ها و شفاف سازی هایی خوبی انجام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهردار ملزم به پاسخ گویی است و به نظر می رسد که حق مردم، دانستن تمام اتفاقاتی است که در سیستم شهرداری رخ می دهد، ادامه داد: بایستی از نمایندگان خود در هرفرصت و بهره ای استفاده کرد.

عضو شورای کلانشهر اهواز عنوان کرد: به نظر می رسد سوالات ایجاد شده به خاطر این بود که در فرصت ریاست شورا، اقلیتی که از ابتدا به شهردار رای ندادند و موافق نبودند، تذکر را از اول دلسوزانه و متعهدانه دادند ولی گوش شنوایی نبود.

زمان پور تصریح کرد: به نظر می رسد که اعضای شورای کلانشهر اهواز، عزم را جزم کردند که حداقل مطالبات برحق مردم را تا آخرین لحظه که هستند، پیگیری  و اعتماد عمومی را دوباره برگردانند.

وی اظهار کرد:مردم آسوده خاطر باشند که نمایندگانشان در شورای شهر تا جایی که در توانشان است در جهت صیانت از حق و حقوق آن ها و برملا کردن دست متخلفان کمک خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.