نخست‌ وزیر پیشین کانادا بدون توجه به گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به تعهداتش در برجام، خواستار لغو این توافق در صورت عدم پیروی تهران از آن شد!

برجام ایران را جسور کرد!/دفاع از اسرائیل به نفع کانادا و غرب است

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از رسانه صهیونیستی «اسرائیل نشنال»، «استفان هارپر»  نخست‌ وزیر پیشین کانادا در اظهاراتی مدعی شد که توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) میان ایران و کشورهای ۱+۵۵ موسوم به «برجام»، ایران را جسورتر کرده است!

نخست‌ وزیر پیشین کانادا علیرغم گزارش های پیاپی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به تعهداتش در برجام، در ادامه سخنان خود خواستار لغو برجام در صورت عدم پیروی تهران از این توافق شد!

«استفان هارپر» در ادامه مدعی شد: این امید وجود داشت که توافق هسته‌ ای به اعتدال رفتار ایران کمک کند؛ اما چنین اتفاقی رُخ نداد و لذا برجام ایران را جسور کرده است.

وی که در آستانه سخنرانی خود در کنفرانس سیاسی (لابی صهیونیستی) «آیپک» در مصاحبه با «نیر ایست ریپورت» سخن می گفت، با تکرار ادعاهای برخی مقامات رژیم صهیونیستی افزود: توافق هسته‌ ای در صورت مشاهده اولین نشانه از عدم همکاری ایران باید دور انداخته شود.

وی که خود را برای سخنرانی در لابی صهیونیستی «آیپک» آماده می کند؛ درباره رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: اسرائیل تنها همپیمان قدیمی و پایدار ما در خطرناک‌ ترین بخش جهان یعنی خاورمیانه است و بنابراین در تهدیدات ما نیز سهیم خواهد بود.

نخست‌ وزیر پیشین کانادا خوش خدمتی اش به صهیونیست ها را اینگونه به اتمام رساند: دفاع از اسرائیل در راستای منافع ملی ما و همچنین به نفع تمامی کشورهای غربی به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.