سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از بازی با سامپدوریا شرکت کرد.سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از بازی با سامپدوریا شرکت کرد.

اظهار نظر جالب سرمربی یوونتوس/ بازی با سامپدوریا سخت‌تر از بازی با بارسلونا است

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از فوتبال  ایتالیا، یوونتوس باید امشب در رقابت های لیگ ایتالیا برابر سامپدوریا به میدان برود. پیروزی در این دیدار می تواند باعث شود تا شاگردان آلگری یک گام دیگر به کسب قهرمانی در لیگ نزدیک تر شوند. یوونتوس در حالی برابر حریف آماده این روزها قرار می گیرد که هشت امتیاز با تیم دوم جدول رده بندی در لیگ فاصله دارد.

ماسیمیلیانو آلگری قبل از بازی با سامپدوریا در نشست خبری خود، گفت‌: باید بگویم که بازی جذاب و مهمی برابر سامپدوریا خواهیم داشت. من انتظار یک بازی سخت را دارم و عقیده دارم که این بازی حتی از بازی ماه آینده برابر بارسلونا سخت‌تر است. سامپدرویا توانسته در خانه رم را شکست دهد. آنها میلان را نیز شکست دادند و در داربی خودشان جنوا را برده اند تا نشان دهند که شرایط خوبی دارند. در هفت بازی گذشته آنها به پنج برد و دو تساوی رسیدند و به همین خاطر باید در بهترین فرم خودمان باشیم.

آلگری درباره بازی با بارسلونا، ادامه‌ داد: بارسلونا تیم خوبی است،  ولی در حال‌ حاضر صحبت کردن درباره آن بازی فایده‌ای ندارد. زمان زیادی تا آن بازی باقی‌ مانده است. حضور در مرحله یک چهارم نهایی اتفاقی بوده است که اغلب در طی چند سال گذشته برای ما رخ داده است و یک رخداد ویژه‌ محسوب نمی‌شود. ما سال گذشته در این مرحله به بایرن مونیخ خوردیم و تا دقایق پایانی می‌توانستیم آنها را حذف کنیم. فعلا به لیگ ایتالیا فکر می‌کنیم. ۱۰ بازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است و تیم‌های رم و ناپولی این توانایی را دارند که ۳۰ امتیاز را کسب کنند. به همین دلیل ما اصلا خودمان را از پیش قهرمان نمی دانیم. اگر برابر سامپدوریا شکست بخوریم، اختلافمان ممکن است با رم به پنج امتیاز برسد و در آن زمان هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

سرمربی بیانکوری ادامه‌ داد: هدف اصلی ما کسب قهرمانی در لیگ ایتالیا است، چرا که کسب شش قهرمانی پیاپی اتفاقی تاریخی محسوب می‌شود که تاکنون رخ نداده است. ما نیاز است تا کاملا از شرایط آگاه باشیم و بتوانیم برد ارزشمندی را کسب کنیم و یک گام دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.