ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ ۳۰/۱۲/۱۳۹۵ در فرمانداریها و بخشداریهای سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۶/۱/۱۳۹۶ ادامه خواهد یافت.

ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها از فردا آغاز می شود

  به گزارش «قدس آنلاین»،  ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ ۳۰/۱۲/۱۳۹۵ در فرمانداریها و بخشداریهای سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۶/۱/۱۳۹۶ادامه خواهد یافت.

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۴ خود، شرایط ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را تشریح کرد.
بنا بر این گزارش، متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (۴)
به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می رساند، ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ ۳۰/۱۲/۱۳۹۵ در فرمانداریها و بخشداریهای سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۶/۱/۱۳۹۶ ادامه خواهد یافت. همچنین به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان گرامی می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اقدام به پیش ثبت نام نموده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و از تاریخ ۳۰/۱۲/۱۳۹۵ شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر می باشد:
۱- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن
۲- اصل کارت ملی و تصویر آن
۳- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده ۱۰ قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن
۴- چهار(۴) قطعه عکس جدید ۴ × ۳
۵- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.
۶- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار
۷- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند.
۸- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده ۲۸ قانون.
۹- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
۱۰- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

منبع: نسیم آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.