۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 514168

سرمربی پاری سن ژرمن نگران است نتایج ضعیف اخیر باعث شود تا او از سمت خود برکنار شود.

آیا پاریسن ژرمن قصد برکناری امری را دارد؟

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا حالا باید در دیداری سرنوشت ساز و مهم برابر لیون در لیگ فرانسه به میدان برود. آینده اونای امری، سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با این وجود این مربی می‌گوید که امیدوار است بتواند تیمش را به قهرمانی برساند.

او درباره این موضوع، گفت‌: ما در حال‌ حاضر کار می‌کنیم و برای آینده آماده می شویم. فقط به حال فکر می‌کنم و کاری به گذشته و آینده ندارم. با رییس باشگاه صحبت کرده‌ام و درباره احتمال کاری صحبت کردیم. تا کار ادامه‌ پیدا کند. باید این را نشان دهیم که تیم خوبی هستیم و بازی با بارسلونا فقط یک اتفاق بود. در پانزده بازی گذشته فقط یک بار شکست خوردیم و در خانه تیم‌های بزرگی را شکست دادیم، ولی چیزی که هست و من نمی‌توانم آن را رفع کنم این است که باید بهتر از این‌ها شویم. سه هدف برای ما در این فصل باقی‌ مانده است. قهرمانی در لیگ فرانسه، قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در جام اتحادیه  که باید به هر سه برسیم.

امری ادامه‌ داد: لیون تیم سختی است و فوتبال خوبی را بازی می‌کند. آنها بازیکنان خوب و با کیفیتی در تیم خود دارند و بازی با آنها سخت و دشوار خواهد بود. باید این را نشان دهیم که آماده هستیم و می‌توانیم قهرمان لیگ فرانسه شویم. اختلاف زیادی در صدر جدول رده‌بندی نداریم و می‌خواهیم هر طور که شده به قهرمانی دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.