سرمربی اینتر می‌گوید توقف برابر تورینو ممکن است باعث شود تا این تیم نتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

استفانو پیولی از کسب سهمیه اروپایی اینتر قطع امید کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مدیاست، در هفته جاری رقابت های لیگ ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن اینتر در زمین تورینو به میدان رفت که این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. کوندوگبیا و آندره کاندروا برای اینتر گلزنی کردند تا شانس اینتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تاحدودی کم شود.

استفانو پیولی بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت: این نتیجه‌ شاید باعث شود تا ما فرصت رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهیم. ما در چهار بازی گذشته خودمان 22 گل به ثمر رساندیم، ولی این برای موفقیت یک تیم کافی نیست،‌ بلکه در کارهای دفاعی هم باید تیم خوبی باشیم. طبیعی است که از نتیجه‌ مسابقه راضی نباشیم. بهترین نمایش خودمان را ارائه نکردیم. فرصت‌هایی را از دست دادیم، ولی برای این که می‌توانستیم پیروز شویم باید بهتر از اینها بازی می‌کردیم. برابر تیمی قرار گرفتیم که فوتبال درگیرانه بازی می‌کند و کار را برای ما سخت کرده است.

به نقل از ایسنا، سرمربی اینتر ادامه‌ داد: افسوس می‌خوریم که نتوانستیم موقعیت‌های خودمان را به گل تبدیل کنیم. نتیجه‌ چندان خوبی را کسب نکردیم. ممکن است که این نتیجه‌ ما را از هدف‌مان دور کند. قبول داریم که تیم‌هایی هستند که از ما در لیگ ایتالیا قوی‌تر هستند و در حال‌ حاضر جلوتر از ما در جدول رده‌بندی قرار دارند. دیگر باید شانس‌های آخر خودمان را امتحان کنیم که به سهمیه برسیم یا خیر. به‌ هر  صورت فصل خوبی را در اینتر داشتیم و الان آماده این هستیم که بعد از تعطیلات با قدرت هر چه بیشتر لیگ را از سر بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.