گرگان- دبیر اردوهای جهادی یسرا در گلستان گفت: ۳۵ بانوی بسیجی به همراه ۱۳۰ نفر از آقایان بسیجی در یک اردوی ۶ روزه جهت ارائه خدمات فرهنگی و جهادی به مردم محروم خوزستان، به این استان اعزام شدند.

۱۶۵نفر از بسیجیان گلستان به اردوی جهادی اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، دبیر اردوهای جهادی یسرا گلستان در آیین بدرقه گروه های جهادی بسیجی که برای خدمت رسانی به مناطق محروم جنوب کشور اعزام شدند اظهار کرد: این بسیجیان به مناطق عملیاتی دروان دفاع مقدس استان خوزستان و در مدت ۶ روز کاری به خدمات فرهنگی و جهادی در مناطق محروم این استان می پردازند.

حجت الاسلام مهدی انتصاری با بیان اینکه این کاروان از سه گروه خواهران و ۱۲ گروه برادران تشکیل شده و ششم فروردین به استان بازمی گردند، ادامه داد: ترمیم و ساخت منازل روستایی در شهرستان ایذه از محوریت برنامه های جهادی این کاروان است و در کنار این فعالیت های عمرانی برنامه های فرهنگی نیز برای این گروه ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این گروه های جهادی ۳۵ نفر از بانوان و ۱۳۰ نفر از آقایان بسیجی حضور دارند.

فرمانده سپاه گرگان نیز در حاشیه درقه این گروه های جهادی گفت: اردوی جهادی دو بعد دارد، یک بعد جهاد نفس بوده و افرادی که به این اردوها اعزام می شوند ابتدا درون خود را کامل می کنند در درجه بعدی به همنوع خود خدمت کنند.

سید علی مهاجر افزود: امسال ۳۱۰ نفر در قالب ۲۵ گروه جهادی هفت روزه از استان گلستان به مناطق محروم اعزام شدند.

وی ادامه داد: نخستین کاروان بسیجیان محله که از شهرستان گرگان به راهیان نور اعزام شده ند، در راه بازگشت هستند و کاروان های دیگر هم به نوبت اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.