قزوین- استاندار قزوین در آخرین روز از سال ۹۵ و در ساعات پایانی اداری این سال به شیرخوارگاه حلیمه قزوین رفت و ساعاتی را با کودکان بی سرپرست این شیرخوارگاه گذراند.

استاندار قزوین آخرین ساعات اداری خود را در کنار کودکان بی سرپرست گذراند

به گزارش قدس آنلاین، فریدون همتی در آخرین ساعات کاری خود در سال ۹۵ به شیرخوارگانه حلیمه رفت و آخرین روز کاری خود را همراه با کودکان این مرکز سپری کرد.

کودکان این شیرخوارگاه که از حضور استاندار ابراز خوشحالی می کردند، هدایای نقدی استاندار را پذیرفتند.

در این دیدار، سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رضایی رئیس دفتر وی و علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین هم حضور داشتند. علیرضا ثروتی، مدیرکل بهزیستی قزوین نیز گزارشی از نحوه نگهداری کودکان این مرکز به استاندار ارائه کرد.

وارثی با بیان اینکه پنج مرکز دولتی و غیردولتی در قزوین برای ارائه خدمات لازم به نیازمندان و فرزندان بدسرپرست و بی سرپرست فعال هستند، اظهار کرد: در مرکز شیرخوارگاه حلیمه قزوین ۱۸۴ کودک و نوجوان نگهداری می شوند که ۸۵ نفر از آن ها ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه ۱۸ نفر نیز به فرزندخواندگی پذیرفته شده اند، افزود: هم اکنون این شیرخوارگاه ۸۱ کودک و نوجوان دیگر حضور دارند.

در ادامه استاندار قزوین با تفقد و دلجویی از کودکان حاضر در این مرکز برای آنها سالی توام با شادی و نشاط و سلامتی آرزو کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.