وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن نادیده گرفتن اعمال فشارهای شدید این رژیم بر سازمان ملل به دنبال گزارش ضد صهیونیستی «اسکوا» از استعفای دبیر اجرایی این کمیسیونِ سازمان ملل استقبال کرد!

رژیم صهیونیستی از استعفای دبیر اجرایی «اسکوا» استقبال کرد!

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از پایگاه لبنانی النشره، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدر بیانیه ای ضمن نادیده گرفتن  فشارهای زیاد این رژیم بر کمیسیون «اسکوا» در سازمان ملل به دلیل صدور یک گزارش ضد صهیونیستی، از استعفای دبیر اجرایی این کمیسیون استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه خود مدعی شده است: استعفای دبیر اجرایی اسکوا گامی در مسیر درست بود!

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود آورده است: تل آویو از سازمان ملل توقع دارد تا به منظور جلوگیری از صدور گزارشهای شرم‌آور! بیش از پیش هوشیار باشد.

گفتنی است، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد همچون «بان کی مون» که پیشتر این  سمت را برعهده داشت، در برابر فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی تسلیم شد. گوترش دستور داد تا کمیسیون امور اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل (اسکوا) گزارش اخیر خود علیه این رژیم را بازپس بگیرد.

پیشتر اسکوا گزارشی را درباره تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین منتشر و تل آویو را رسما یک «رژیم آپارتاید» توصیف کرده بود.

فشارهای شدید ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سازمان ملل در نهایت منجر به استعفای دبیر اجرایی کمیسیون اسکوا شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.